קבלת פרס הצטיינות לקליטה מיטבית של מורים חדשים

שמחים לבשר על קבלת פרס הצטיינות לקליטה מיטבית של מורים חדשים בבית ספרנו. במשך השנתיים קלטנו לבית ספרנו 31 א.נשי חינוך מובילים.ות בתהליך הכשרה ייחודי בשיתוף: סמינר הקיבוצים, עמותת אינקלו, פסג"ה תל אביב, מתי"א ת"א, מדריכות פדגוגיות, וצוות ביה"ס. תודה מיוחדת לטל פרוינד- רכזת קליטה מיטבית, על הובלת תהליך החונכות בבית ספרנו.

נגישות