שמחים לבשר על קבלת פרס הצטיינות לקליטה מיטבית של מורים חדשים בבית ספרנו. במשך השנתיים קלטנו לבית ספרנו 31 א.נשי חינוך מובילים.ות בתהליך הכשרה ייחודי בשיתוף: סמינר הקיבוצים, עמותת אינקלו, פסג"ה תל אביב, מתי"א ת"א, מדריכות פדגוגיות, וצוות ביה"ס. תודה מיוחדת לטל פרוינד- רכזת קליטה מיטבית, על הובלת תהליך החונכות בבית ספרנו.


