מחזור ב׳ מסיימים

התלמידים שגדלו איתנו – וצעדו איתנו יד ביד במסע המשותף.

אתמול נפרדנו בטקס מרגש בבית לסין מתלמידי מחזור ב׳, שסיימו את דרכם בבית הספר שלנו ויוצאים לדרך חדשה ומלהיבה בחטיבת הביניים.

מחזור ב' היה שותף משמעותי בהמשך עיצוב הרוח הייחודית של בית הספר – ברגישות, ביצירתיות, בעשייה החברתית ובקשרים העמוקים שנרקמו בין תלמידים, צוות ומשפחה.

אנו גאים בכם ומאחלים לכם הצלחה, צמיחה, חברים טובים, למידה מרתקת – ובעיקר שתמשיכו להיות מי שאתם.

תודה ענקית למורות השכבה שליוו את הדרך:
סיוון, שלו, הדס, נטע ותובל.

תודה לתומכי ותומכות ההוראה של השכבה: קרן אורה,לאה, מלי,עומרי,ורד

ותודה מיוחדת לרכזת השכבה: עדי שכטר.

בהצלחה בהמשך הדרך,
בית הספר המכיל "ביכורים"

נגישות